KDSK Centre de ressources culturelles celtiques

Phone:02 51 80 72 41

KDSK Centre de Ressources Culturelles Celtiques

Kreizenn Dafar Sevenadurel Keltiek

Hervez 3 fennahel e vez sturiet kefridioù KDSK

  • Plediñ gant an dalc'had teulioù (pinvidikaat hag implijout anezhañ, merañ al lec'hienn Kenrouedad), a vez kaset da benn en ur ober gant reoladoù ha teknikoù anavezet ha renablet an teuliaouiñ (rummatadur dekvedennek hollek Dewey, azasaet d'un dalc'had breizhek ha keltiek, ha tezorus Brezhoneg-Galleg divyezhe

    KDSK - Centre de Ressources Culturelles Celtiques

    k).

  • Degemer an arverien, deskiñ dezho ober gant teknikoù teuliaouiñ ha skoazellañ anezho da glask titouroù er Greizenn, a vez fiziet e daou skoazeller-teuliour (unan e Gwened, unan e Sant-Ervlan).
  • Bezañ digoret war an diavez, o tiazezañ darempredoù gant frammoù all, a-benn eskemm skiant-prenet, binvioù merañ pe teulioù, ha kas da benn labourioù boutin. Ar youl-se digeriñ war an diavaez a c'hell mont betek kevelerezhioù pe kenoberioù a-dost, ar Greizenn Dafar o kinnig neuze alioù ha skoazell evit diazezañ kreizennoù pe levraouegoù arbennikaet er merañ dalc'hadoù breizhek ha keltiek.

Ul lec'h eskemm ha daremprediñ eo KDSK, aes d'an arverien mont ennañ, pe e vefe evit klask titouroù ret evit o labour, pe evit ar blijadur da lenn, da zizoleiñ ha da vezañ kelaouet.

Centre de Ressources Culturelles Celtiques

Les missions du KDSK s'articulent autour de 3 grands axes :

  • KDSK - Centre de Ressources Culturelles Celtiques

    Le traitement du fonds documentaire (enrichissement et exploitation, gestion du site Internet) qui s'effectue en faisant appel aux normes et techniques reconnues et répertoriées de documentation (Classification Décimale Dewey adaptée à un fonds breton et celtique, thesaurus bilingue breton-français).

  • L'accueil des usagers, assuré par deux assistants-documentalistes (un à Vannes, un à Saint-Herblain) qui initient les utilisateurs aux techniques de documentation et les aident à rechercher des documents dans le Centre.
  • Une ouverture sur l'extérieur en établissant des relations avec d'autres structures en vue d'échanges d'expériences, d'outils de gestion, de travaux communs ou de prêts de documents. Cette volonté d'ouverture va jusqu'à prendre la forme de partenariats ou de coopérations étroites. Le Centre de Ressources pouvant alors apporter des conseils et une assistance à la mise en place de centres ou bibliothèques spécialisé(e)s dans la gestion de fonds breton et celtiques.

Le KDSK est un lieu d'échanges et de rencontres facilement accessible pour les usagers, soit pour y rechercher des informations nécessaires à leur travail, soit pour le plaisir de lire, de découvrir et de s'informer.